Bestuur

Elke vereniging heeft een bestuur, en Scouting Dieren is hier niet anders in. Het bestuur van Scouting Dieren is verantwoordelijk voor vele aspecten van de vereniging. Zo zorgt het bestuur voor de financiën en het op orde houden van het ledenbestand van de gehele vereniging. Ook wordt alle leiding minimaal 4x per jaar door het bestuur uitgenodigd voor een groepsraad waar zaken worden besproken die de gehele vereniging op elk niveau aangaan.

Nick Schurink

Vacant

Joeri Reinders

PR

David Schippers

Groepsbegeleider

Landtak
Vacant

Watertak
Sjoerd Oostenbrink

Verhuur

Richard de Graaf

Bootcommissaris

Harold Kip

Clubgebouwbeheer

Landtak
Niek Pietersen

Watertak
Jeroen Musch

Vertrouwenspersoon

De vertrouwenspersoon staat volledig los van het bestuur maar wordt hier wel vermeld zodat het voor de leden en leiding duidelijk is met wie ze contact kunnen opnemen.

Beppie Boumans