Reunie Scouting Dieren

In 2024 bestaat Scouting Dieren 50 jaar en dat willen we vieren met een reunie! Daarom nodigen we alle oude en huidige Scouting Dieren leden, leiding en vrijwilligers uit voor een feest op 23 maart 2024 bij de Veluwse Poort. Samen doen we een drankje en halen we mooie herinneringen op van 50 jaar Scouting Dieren.

Een ticket voor de reunie kost €5,- , hier kunnen we de kosten van het jubilieum jaar mee dekken. Drankjes kun je afreken met munten die je kan kopen op het feest.  Je kunt een ticket kopen via link onder aan de pagina. Na het opgeven en betalen van het ticket krijg je van ons een email met daarin jou e-ticket toegestuurd. Graag ontvangen we ook foto's en herinneringen om te delen tijdens de avond. Je kunt deze delen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Deel dit bericht vooral met al je (oud-)scouting Dieren vrienden, we willen graag zoveel mogelijk oud-leden bij elkaar brengen. Mocht je hier vragen over hebben, of wil je bijdrage aan de reunie kan je ons bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Hopelijk zien we je op de reunie!

Inschrijven Reunie